1. Discover Toyota
  2. Quality
Vreau să văd...

Calitatea Toyota

Descoperă cum abordăm calitatea dintr-o perspectivă individuală: ascultăm vocile clienților, cât și cele ale angajaților noștri
Clienții stabilesc calitatea. Misiunea noastră este continuă și fără sfârșit.

Abordarea calității

  • Mașini îmbunătățite

    Calitatea este prioritară în toate acțiunile noastre, iar în conformitate cu principiul Kaizen, căutăm constant modalități de îmbunătățire pentru a fi siguri că clienții noștri beneficiază de produse și servicii de cea mai înaltă calitate.

  • Fiecarte membru al echipei noastre cunoaște importanța de a nu transmite niciodată o calitate slabă în următoarea etapă a procesului. Acest fapt înseamnă că putem aborda imediat orice problemă când se iveșe, prevenind astfel situațiile mai grave. Acest mod de abordare este valabil pentru întreaga actvitate, de la cercetare și dezvoltare până la producție și servicii post-vânzare. La nivel global, calitatea este gestionată de responsabilii din fiecare regiune, fapt ce ne ajută să monitorizăm performanța, să învățăm și să implementăm îmbunătățiri.

Istoria calității

  • De la începutul activității noastre, am desfășurat studii și am implementat modalități de îmbunătățire a calității.

    Pe măsură ce metodele de producție au evoluat, vehiculele au devenit tot mai complexe, iar așteptările clienților s-au dezvoltat la nivel global. Ne-am angajat într-un proces continuu de dezvoltare a cunoștințelor, a proceselor și a produselor pentru o calitate superioară în tot ceea ce realizăm și producem.

  • Cu o experiență de aproape un secol, am conturat o reputație globală pe care suntem hotărâți să o menținem și să o extindem.

Tradiții de calitate

  • O mulțime din activitățile desfășurate în prezent ce asigură calitate înaltă a operațiunilor și produselor sunt parte a modului de lucru implimentat de mulți ani, înainte chiar de a începe realizarea vehiculelor. Suntem mândri de tradițiile ce le dezvoltăm și le îmbunătățim pentru a trece cu succes peste orice provocare.
  • Principiile de bază a sistemului nostru de asigurare a calității, cum ar fi: „Prioritatea acordată clientului”, „Excelența calității" și „Genchi Genbutsu (Explorarea directă pe teren)”, au fost stabilite încă de la înființarea companiei. Încă de atunci, principiile date au fost transmise și informează fiecare nivel organizațional Toyota de astăzi, de la atelier până la conducerea executivă.
  • Încă de la înființarea sa, Toyota a desfășurat cu perseverență activități de asigurare a calității, ceea ce a dus la obținerea unor evaluări de top din partea clienților noștri.
  • Abordarea Toyota față de calitate este unică și a fost dezvoltată de-a lungul deceniilor.
  • Interesul pentru calitatea înaltă își are începutul în relația cu clienții. Atunci când Japonia a introdus un sistem de rechemare a vehiculelor în 1969, am utilizat diverse anunțuri publicitare în ziare pentru a sublinia modul în care ne orientăm prioritar către clienți în asigurarea calității în toate aspectele activităților noastre, fapt valabil și astăzi.
  • Progresul sistemului de asigurare a calității Toyota a evoluat de la metodele utilizate acum mai mult de un secol de afacerea originală de țesătorie a familiei Toyoda. Într-o eră atât de modernizată, procesul nostru de control a călității este esențial pentru a spori continuu calitatea și fiabilitatea vehiculelor noastre.
  • Încearcă să pui de cel puțin 5 ori întrebarea „De ce?” atunci când se ivește vreo problemă, căci aceastea lansează căi către îmbunătățirea și asigurarea calității, fapt pentru care este necesar de descoperit cauza. Acest tip de abordare contribuie la rezolvarea problemei inițiale și evitarea acestora în viitor. 

Cum sunt angajații Toyota poziționați în centrul abordării noastre față de calitate?

Află mai mult

Cum este integrată calitatea în sistemul nostru de producție?

Află mai mult