Vreau să văd...

Care este strategia noastră de mobilitate durabilă?


Planul nostru de dezvoltare tehnologică reunește o varietate de inginerii de mediu pentru a contribui la o mobilitate viitoare mai curată și eficientă. Acestea includ sisteme electrice hibride, hibride plug-in, cu baterii și complet electrice cu pile de combustie. Fiecare dintre aceste științe ne apropie de obiectivul nostru de creare a vehiculelor ecologice supreme. Până în 2050, ne propunem să reducem emisiile de CO2 ale automobilelor Toyota cu 90% față de nivelurile din 2010.

Planul nostru de atingere a acestui obiectiv constă în accelerarea dezvoltării și popularizării mașinilor electrificate. Până în apropierea anului 2050, fiecare model a gamei Toyota și Lexus va fi un autoturism complet electric, fie va fi disponibil ca opțiune cu un sistem de propulsie asemănător.

În atingerea scopului, vom promova acest tip de transport, aducând până în 2025 pe șosele peste 5,5 milioane de unități anual. Până în 2030, ne-am setat ca cel puțin un milion dintre acestea să fie automotoare cu emisii zero.

 

Contăm pe experiența largă ca lider în industrie pentru a ne atinge scopul. Din 1997, de la introducerea modelului original Toyota Prius hybrid electric, am vândut peste 15 milioane de vehicule electrificate în întreaga lume. Prin îmbunătățirea cunoștințelor în domeniul hybrid și monitorizarea modului de alegere și de utilizare a automobilelor, aducem inovații tehnice în mașinile îmbunătățite ce combină rezultatele eco cu atractivitatea pentru clienți.

Sistemul nostru de propulsie Hybrid Synergy Drive, care a câștigat mai multe premii, reprezintă metodologia fundamentală comună pentru toate propulsoarele din portofoliul nostru. Designul său modular permite o adaptare ușoară pentru a fi implementat într-o varietate de autoturisme.

În cazul hibrizilor electrici plug-in, acest sistem rămâne în mare parte neschimbat, dar utilizează o baterie mai puternică, ce poate fi reîncărcată de la o sursă externă de alimentare.

În cazul sistemelor cu baterii, structura este mai simplă, fără motor pe benzină, dar cu unul puternic electrificat.

În schimb, la hibrizii cu pile de combustie, motorul constă dintr-un grup de pile de combustie care produc electricitate din hidrogen, fără emisii nocive la țeava de eșapament.