1. Proprietari
  2. Maintenance, Servicing, MOT
  3. Recall
Vreau să văd...

Campanii de rechemare

Ne străduim să oferim service tuturor mașinilor care au fost afectate de o campanie de rechemare cât mai rapid și eficient posibil. Siguranța clienților noștri este prioritatea noastră principală. Toate rechemările sunt gratuite și se va oferi o mașină de curtoazie dacă este necesar. Poți verifica cu ușurință dacă mașina ta este afectată de o campanie de rechemare prin autentificarea în contul tău Toyota sau introducând codul VIN în verificatorul de rechemare.

1. Verifică dacă mașina ta este afectată

Introdu numărul de identificare al vehiculului (VIN) în programul de verificare a rechemărilor în service sau conectează-te pentru a afla dacă mașina ta este afectată de o campanie de rechemare în service.

2. Programează o vizită

Asigură-te că îți faci o programare la dealerul tău Toyota, alegând data și ora care ți se potrivesc cel mai bine.

3. Adu-ți mașina pentru reparații

Dealerul tău Toyota va avea grijă de mașina ta pentru a se asigura că este sigură și gata de a fi condusă.

Verificator pentru campanii de rechemare

Utilizează verificatorul de rechemare în service, autentifică-te sau contactează un distribuitor Toyota pentru a afla dacă mașina ta este afectată de o campanie de rechemare în service.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

O campanie de rechemare este de obicei inițiată de producător pentru a aborda o potențială preocupare legată de siguranța unui produs. O varietate de produse pot fi rechemate, cum ar fi alimente, jucării, bunuri electrice și unelte. În fiecare an, milioane de mașini sunt rechemate de mulți producători din diverse motive. Toyota nu face excepție. Ne pasă de siguranța clienților noștri și, prin urmare, ne străduim să rechemăm și să oferim service mașinilor cât mai rapid și eficient posibil.

Proprietarii de mașini vor fi notificați printr-o scrisoare sau un apel telefonic. În plus, proprietarii pot folosi verificatorul de rechemare disponibil pe acest link pentru a verifica dacă mașina lor a fost afectată de vreo rechemare. Tot ce trebuie să facă este să introducă Numărul de Identificare al Vehiculului (VIN). Alternativ, proprietarii se pot autentifica pe site-ul lor personal (dacă au un cont de utilizator și și-au înregistrat mașina acolo) sau pot suna un retailer Toyota pentru a obține aceste informații.

Numărul de Identificare al Vehiculului (VIN) al mașinii tale se găsește în documentul de înregistrare al mașinii. Este un număr format din 17 caractere, care conține litere și cifre. De asemenea, îl poți găsi pe mașină însăși. Pentru locația exactă, verifică manualul proprietarului sau aruncă o privire aici.

Dacă programările pentru o anumită campanie de rechemare sunt deja disponibile în regiunea ta, poți să faci o rezervare online sau să suni un retailer Toyota pentru a o programa.

Este posibil să fii contactat de retailerul tău Toyota, de sediul central Toyota sau de autoritatea auto locală din țara ta, în funcție de reglementările locale.

Poți afla folosind verificatorul de rechemare Toyota. Alternativ, retailerul tău local Toyota va putea verifica pentru tine.

Mașinile afectate de rechemările de siguranță rareori trebuie să fie oprite de la circulație. Dacă Toyota trebuie să te sfătuiască să oprești conducerea mașinii tale, te vom contacta direct pentru a-ți comunica acest lucru. Întotdeauna poți contacta retailerul tău Toyota pentru a afla mai multe. Cu toate acestea, te încurajăm să efectuezi orice service legat de rechemările deschise la mașina ta cât mai curând posibil.

Toyota testează riguros fiecare aspect al fiecărui automobil înainte de a începe producția. După ce mașinile Toyota sunt livrate clienților noștri, continuăm să monitorizăm performanța vehiculelor noastre prin procesele noastre interne, împreună cu feedback-ul de la dealerii Toyota și clienții noștri. Când este identificată o problemă, credem că acționăm în interesul tău cel mai bun prin rechemarea mașinii tale.

Nu, doar tehnicienii licențiați Toyota ar trebui să efectueze modificările necesare pentru rechemări.

Nu, serviciile / reparațiile legate de rechemări sunt gratuite.

Acest lucru depinde de modelul și natura rechemării. Retailerul tău Toyota îți va comunica timpul necesar pentru finalizarea lucrărilor la vehiculul tău. Dacă apar circumstanțe neprevăzute, reparația poate dura mai mult decât s-a planificat, dar dealerul Toyota te va ține la curent în cazul în care acest lucru se întâmplă.

În cazul anumitor campanii de rechemare, ți se poate oferi o mașină de înlocuire. Te rugăm să ții cont că taxele pentru mașinile de înlocuire pot varia în funcție de piața în care vehiculul tău este service-uit.

Recomandăm să acționezi prompt odată ce afli că mașina ta a fost afectată pentru a reduce cât mai rapid orice potențial risc.

Recomandăm să acționezi prompt odată ce afli că mașina ta a fost afectată pentru a reduce cât mai rapid orice potențial risc. Când piesele sunt disponibile pentru o rechemare, îți recomandăm să programezi mașina pentru a efectua lucrările cât mai curând posibil.

Nu, nu va afecta valoarea de revânzare a mașinii tale. Au existat multe studii independente care au concluzionat că rechemările au aproape niciun efect asupra ratei de depreciere a vehiculelor.

Da, poți vinde mașina, dar trebuie să informezi noul proprietar că vehiculul este supus unei rechemări în curs de desfășurare.

Înțelegem că niciun poliță de asigurare auto nu este afectată de o rechemare în curs de desfășurare.

Nu, tehnicienii care efectuează reparațiile de rechemare la mașina ta sunt licențiați de Toyota și instruiți la cele mai înalte standarde, astfel că vor avea grijă de vehiculul tău în cel mai bun mod posibil.

Te rugăm să informezi Toyota și autoritățile (dacă este cerut de lege) că nu mai deții vehiculul.